Thursday, June 9, 2011

Arrrggggghhhhhhh

Assalamualaikum..........arghhhhhhhhhhh, dah terlalu lamer rasenya aku tak menulis, aku pun tak tau macam mana nak mulakannya semulanya, sumanya serba baru bagi aku kini. Hampir setengah taun aku tak menulis dan kini rindu untuk menulis kembali semula.

Mampukah aku untuk menulis catatan yang tak seberapa nih...otak aku pun dah tak berapa nak jalan dah sekarang nih dek kerna terlalu lama tak menulis, agaknya dah nak berkarat kot.....nak kater sibuk taklah aku ni sibuk manapun cuma kelengkapan tuk menulis tuh nak berapa nak mencukupi sekarang nih.... aku dah takder komputer huh huh huh sedihnya aku.

Hari nih aku dapat melepaskan sedikit kerinduan aku, bila dapat tulis sikit-sikit. Walaupun sekejap tapi sekurang-kurangnya dapat melepaskan tension yang sekian lama terpendam di otak aku nih. Rasa tersangatlah hepinya hip hip hooray.

No comments:

Post a Comment