Friday, February 19, 2010

My Wedding Day

Penyerahan wang mas kahwin selepas majlis akad nikah.






David punyer kejer........ada ke dia suruh aku sengih sampai nampak gigi, udah ler tu kena senyum sampai sakit mulut, letih aku dibuatnya.




Ok ker posing nih ???





Disurau sewaktu majlis akad nikah


Alhamdulillah.........selesai sudah semuanya, pada tanggal 13 feb 2010 yang lalu aku telah sah bergelar seorang isteri. Segala penat lelah semasa menyiapkan segala persiapan untuk perkahwinan ini telah berakhir. Banyak yang membantu aku dalam persiapan ini selain ahli keluarga ramai handai taulan dan jiran sekampung yang menghulurkan pertolongan.

Walaupun penat tapi kemeriahan tetap ada........dengan izin Allah sumanya berjalan dengan lancar. Aku rasa kehidupan aku bertambah baik dengan kehadiran seorang insan yang bergelar suami. Ada tempat untuk aku berkongsi suka dan duka.

Selama ini aku hanya bergantung harap pada abang dan adik beradik aku sahaja, merekalah tempat aku mengadu dan mencurah kasih. Jasa mereka tak mungkin aku lupakan. Terima kasih suma. LUV U ALL.

No comments:

Post a Comment