Tuesday, January 5, 2010

Ishhhhh Bosannya

Ishhh...................boring betul ari nih, suma yang aku buat serba tak kena tak tau kenape?????????. Aku rasa jiwa aku betul-betul kosong ari ni. Nak main dan bergurau ngan anak sedara pun dia tak der kat sini, dia dah ngikut mak abah dia balik Muadzam. Ya lar kan sampai bila dia nak duduk ngan aku, tak der kesudahannya jugak.

Nak berjalan pun aku tak tau nak gi mana...............boring sesangat, nak layan YM pun suma geng aku tengah sibuk waktu nih. Nak tak nak terpaksalah aku layan komputer nih yang tetap setia menanti walaupun kadang-kadang dia pun jam jugak.

Waktu-waktu macam nilah aku sangat perlukan kawan untuk bercakap dan meluahkan perasaan, tapi pada siapa????????siapakah yang sudi mendengar keluhan hati nih arghhhhh..... Nasib baik teponku berbunyi, kekasih gelapku rupanya, banyak benda yang diciterkan ngan aku maklumlah dah lama kami tak berjumpa. Sejak akhir-akhir ni dia memang jarang call aku..........taknak kacau dah katanya.


Aku tak tau nak tulis apa lagi.....................nak kuar gi jalan-jalan makan angin jap kat depan nu, boleh gak hilangkan boring nih. So byeeee.

No comments:

Post a Comment