Wednesday, December 30, 2009

Percutian Di Langkawi

Minggu lepas aku ke Langkawi.........ini bukanlah kali pertama aku kesana, tapi kali ini aku kesana dengan family best lar sikit.



Aku ngan Mc Jue di gunung mat cincang........sejuk udara kat atas tu. Naik Cable Car.












Gambar di makam Mahsuri aku tengok ramai orang buang diut syiling kat situ......pasal apa tah, heran gak aku.

















Ini pulak masa nak balik dah......di jetty Langkawi terpaksa tunggu sehingga hampir 2 jam sebab tiket feri habis. Masing-masing dah keletihan.........ingat nak tidor jer ni zzzzzzzzz
















Dipantai tengah saja nak aksyen.......ma kat belakang tu sibuk kutip kulit siput.

















Di pantai Beras Basah...............yang peliknya sebiji beras pun aku tak nampak kat situ, monyet banyak lar......confuse aku heh heh heh.
















Ma dan Dilla, waktu malam di Langkawi.


















Di pantai tengah, tunggu nak tengok matahari terbenam.......sempat lagi posing u.

















Menyaksikan matahari terbenam di pantai tengah Langkawi...............sungguh indah ciptaan Tuhan.












Di Tasik Dayang Bunting aku sempat jugak buat massage kaki ngan ikan keli, banyak ikan keli kat situ.........mula tu rasa geli jugak tapi lama kelamaan rasa sedap pulak. Lagipun free jer massage ini.















Aku takut waktu nih......nak tau kenape, aku kena kejar ngan monyet, dia nak kan bekalan makanan yang aku bawa dalam bakul (bukan ada makanan pun cuma susu syakir jer). akhirnya aku serahkan bakul tu pada Faisal.















Tasik Dayang Bunting, pandangan dari tengah laut. perhatikan betul-betul bentuk orang kat situ.
















Depan chalet pada waktu pagi.














Inilah dia Makam Mahsuri.


















Bersama ma di beras terbakar.


















Dipapan tanda beras terbakar........panas terik waktu tu, tu yang tersengih lain macam jer.












Di Jetty Kuala Perlis sewaktu nak ke Pulau Langkawi.

No comments:

Post a Comment